MaDo Fotostudio Almere

Veel gestelde vragen

Over de fotoshoot.

Wat voor kleding trek ik aan?

Kies kleding waar je je lekker in voelt. Stem de kleding af op het thema van de gekozen fotoshoot. Ga je met meerdere mensen tegelijk op de foto, stem de kleding dan een beetje op elkaar af. Kleur mag zeker, maar pas wel op met drukke prints en teksten.

Moet ik extra kleding meenemen?

Tijdens de fotoshoot is er tijd voor één kledingwissel. Dit is wel afhankelijk van de gekozen fotoshoot. Het is wel verstandig om een extra setje kleding mee te nemen.

Is er een kleedruimte aanwezig?

In onze fotostudio is er een afzonderlijke ruimte aanwezig waar u zich kunt omkleden.

Hoelang duurt de fotoshoot?

Voor elke fotoshoot is er een tijdsduur gereserveerd, dit kan per  fotoshoot verschillen. De informatie hierover vind u terug op de pagina van de door u gekozen fotoshoot.

Is visagie en hairstyling mogelijk?

Visagie en hairstyling is mogelijk.

Dit is tegen een meerprijs van €30,- per uur. (minimale tijdsafname is 1 uur) 

Over de reservering.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Via ons online reserveringssysteem bekijkt u de beschikbare datum, tijdstip en reserveert u eenvoudig de fotoshoot.

Het reservering formulier staat vermeld onderaan de pagina van elke fotoshoot.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Na uw reservering ontvangt u een e-mail dat uw reservering bij ons is ontvangen. Op dezelfde dag ontvangt u tevens een e-mail met de bevestiging van uw gekozen fotoshoot met datum en tijdstip.

Ik heb geen bevestiging email ontvangen?

Mocht u binnen 2 dagen na uw reservering geen email hebben ontvangen? Dan kan het zijn dat de email in uw spambox terecht gekomen is.

Mocht u geen email hebben ontvangen, neemt u dan telefonisch contact met ons op.

MaDo Fotostudio 036-5259906

Kan ik een afspraak verzetten of annuleren?

Dit is geen probleem.

Geef dit zo spoedig mogelijk telefonisch aan ons door.

MaDo Fotostudio 036-5259906

Over de foto`s.

Hoeveel foto`s krijg ik?

Het aantal foto`s welke u ontvangt, staat vermeld in de informatie van de fotoshoot.

Worden de foto`s bewerkt?

De foto`s die u toegestuurd krijgt, hebben allemaal een standaard bewerking gehad. Standaard bewerking houd in, kleine oneffenheden worden aangepast.

Wanneer en hoe ontvang ik de foto`s?

Na de fotoshoot ontvangt u binnen 3 werkdagen de foto`s in hoge resolutie via WeTransfer op uw e-mail. 

Mocht u geen foto`s hebben ontvangen, neemt u dan telefonisch contact met ons op.

MaDo Fotostudio 036-5259906

Hoelang bewaren jullie de foto`s?

Wij garanderen dat de foto’s één maand beschikbaar blijven in ons archief. Na deze periode worden de foto`s verwijderd.

Ik heb de foto`s ontvangen maar wil graag nog een aanpassing, kan dat?

Mocht u na ontvangst van de foto`s alsnog een aanpassing qua bewerking van een foto wensen. 

Dat is mogelijk.

Neem dan telefonisch contact met ons op.

MaDo Fotostudio 036-5259906

Over de kinder fotoshoot feestjes.

Mogen de ouders bij het fotoshoot feestje aanwezig zijn?

U mag als ouder/verzorger altijd bij het feestje aanwezig zijn. 

Mijn kind is ziek geworden, kan ik het feestje annuleren?

Annuleren is geen probleem, geef dit zo snel mogelijk telefonisch aan ons door. Dit kan via de volgende telefoon nummers, 036-5259906 of 06-13731623

Is een fotoshoot feestje ook geschikt voor jongens?

Ook jongens vinden het leuk om op de foto te gaan. Wij maken dan stoere foto's. Voor jongens hebben wij ook accessoires zoals, stropdassen, vlinderstrikjes, hoeden etc.

Ik heb visagie tijdens het feestje maar er is ook een jongen bij, hoe gaat dat?

Een jongen kan lichte make-up gebruiken om te egaliseren, plekjes weg te werken en de wenkbrauwen in model kammen. Onze visagiste speelt hier op in.

Ik heb geen bevestiging gehad van het kinder fotoshoot feestje, wat moet ik doen??

Wij bevestigen altijd dezelfde dag uw reservering. Heeft u niets ontvangen kijkt u dan even in uw spambox van de email.

Heeft u geen email ontvangen neemt u dan telefonisch contact met ons op via 036-5259906 of 06-13731623

Ik heb voor 8 kinderen gereserveerd maar 1 kind heeft afgezegd, is dat een probleem?

Dat is geen probleem, u betaald dan voor zeven kinderen.

Ik heb voor 6 kinderen gereserveerd, 1 kind is ziek, voor hoeveel kinderen betaal ik?

Het minimaal aantal betalende kinderen is zes. U kunt eventueel ook een ander kind meenemen.

Over de locatie en bereikbaarheid.

Zijn jullie met de auto makkelijk bereikbaar?

Wij zijn makkelijk bereikbaar via de A6 afslag Almere-Muziekwijk-Literatuurwijk-Ring N702.VI.v.m. tijdelijke werkzaamheden op de Ring N702, moet u links aanhouden en bij de eerste stoplichten links afslaan (Hogekant). Vervolgens neemt u de rotonde 3/4, daarna de tweede weg rechts. U bent gearriveerd wij bevinden ons aan de linker kant van de straat.

Is er parkeer gelegenheid?

Er zijn drie parkeerplaatsen aanwezig voor ons bedrijf.

Ik kom met de bus, is er een halte bij jullie in de buurt.

Wij zijn makkelijk bereikbaar via buslijn 2 en 4. U stapt uit op de halte Almere-Poort Hogekant.

Vanaf de halte is het 5 minuten lopen naar de fotostudio.

Over de betaling.

Wanneer betaal ik de fotoshoot?

U betaald op de dag zelf, na afloop van de fotoshoot.

Kan ik bij jullie met een pinpas betalen?

Het is mogelijk via Pin de betaling te doen met alle gangbare bankpassen. Met uitzondering van creditcards.

Ik wil contant betalen kan dat?

Het is mogelijk om contant te betalen.

 

Openingstijden

Wij zijn verheugt u te mogen ontvangen voor één van onze fotoshoots bij MaDo Fotostudio Almere.

  • Maandag tot en met Zondag 10:00 - 23:00 uur

Adres en route

MaDo Fotostudio is een handelsonderneming van MaDo Entertainment B.V. Argonweg 31 1362AB Almere                   

MaDo Entertainment B.V. | K.v.K. 63846721| B.T.W. NL855425878.B01 |Bank ING 6956821 | IBAN NL83INGB0006956821

Copyright 2017 MaDo Entertainment B.V. | Powered by Pointer Media & Mado Entertainment B.V.